Saçmalamaktan Korkmayan Tik Tok Gençliği - Güldür Güldür Show 243.Bölüm

Güldür Güldür

2,7 Mn görünümler1 828

    Siz, siz olun. Saçmalamaktan korkmayın.
    Saçmalarken güldüren, güldürürken saçmalayan, saçmalamaktan korkmayan Güldür Güldür Show hız kesmeden devam ediyor.
    Güldür Güldür Show resmi sosyal medya hesapları:
    guldurguldur
    Guldur_Guldur
    guldurguldurtv/
    Güldür Güldür Show Kanalına Abone Olun: goo.gl/v9le8I
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH
    #BKM #GüldürGüldürShow #BeşiktaşKültürMerkezi #GüldürGüldür #YeniSezon #Fanta #SaçmalamaktanKorkma

    katma 13 gün önce

    YORUMLAR

    1. Güldür Güldür

      Güldür Güldür Show'un içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/2Ts0WPO linke tıklayarak resmi TRlocal kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

      1. Emre Arslan

        Bu tartışmayı yada tartışmaları bir sonuca bağlamak için herhangi bir tik tok içerik üreticisinin tiyatroyu eleştiren bir içerik üretmesi lazım ki? Kendini temize cikarip tiyatro gibi sanatlarla rekabek edecek düzeyde bir sanat olduğunu veyada yararlı içerik uretisi olduğunu kanıtlamali yoksa İlber Ortaylı hocanın dediği gibi cahilden değil yarı cahilden korkulur ki en tehlikelisi bunlardır basedilemez kendi doğruları vardır...

      2. Serhat Altun

        @Murat Aydın 2.calan sarki adi ne

      3. Furkan Karayılan

        @Enes Öz şarkı şarkı şarkı şarkı söyleyin

      4. Volkan Volkan

        ben bu skeçte fanta reklami izledim sanki. haksizmiyim.

      5. Eliyeva Aysan

        @Edaə

    2. Erdem Yiğit

      4:38

    3. Erdem Yiğit

      Mesut benim "Z" kuşağı denile garip nesle içimdekileri kustu

    4. Obelya Babacan

      3.15 teki Bakışta lokma ağzımdan çıktı 🙄

    5. Hatice Tezcan

      7:03 herhangi bir TikTok videosu izledikten sonra mood:

    6. Ahmet Arslan

      Instagram ve tiktoktaki videolarin sacmalik oldugunu cok güzel anlatilmis!👍🏼

    7. Free Juuzouu

      Ağlanacak halimiz var güleriz kahkahaylaaa yasemince ince inceee ince mevzulardan...

    8. Nurlan Memmedov

      Boyun kırma şov.

    9. ümran

      umarım tiktokus ergenleri izleyip akıllanırlar:(

    10. Hamza Günaydın

      Tıktık sizin bildiniz kadar saçma bı uygulama deil bence

      1. ümran

        ayn(!)

    11. Enes Ocak

      Leyleyleyley

    12. Halise Yalçın

      O le le le şarkısının ismi ne allah için ya sjsj

    13. GAMER YAKUP KAYRA

      yeni bölümleri gelsin seri haline gelsin .

    14. XDS DenoSi

      Atatürk- Bütün ümidim gençliktedir gençlik- TİKTOK

    15. Özgür Deniz Cemre

      Açelga topaloğlu 💚🌙🌼🍭

    16. Uçar Kaçar

      Çok iyi

    17. Huseyin Dağ

      😂😂😂

    18. Muhammet emir Gül

      Osman kalyoncunun tiktokuyla dalga geçmişler

      1. Cemal Berk

        Yani

    19. Sel Gur

      Nobody: Server:Boynu kırılır.

    20. Erkan Gelincik

      5,1 B dislike atan hepsinin tik tok çu olduğuna yemin edebilirim ama kanitlayamam.

    21. Salih Poyraz KESKİN

      mesutu mehmet ali erbile benzeten bi benmiyim

    22. Ayşegül Tanrıkulu

      Tikim tokom bi senaryo olduğu belli

    23. Zeyno Şahin

      Bir daha gelsin lütfen diyenler 👇

    24. M.T .Y

      Lan azizi mi ali mi bu adam

    25. KARDEŞİMLE BEN

      Leleleleyleeyleeeeeyle

    26. fırat gündüz

      bir korona birde tiktok mahvetti bizleri

    27. woo jeong Kim

      Cal

    28. faraza sermest

      -hocam o metaforik bir gönderme. --nolur bir daha gönderme 😂

    29. Eyyubi

      Çok boktan bi skeç nesine gülüyor millet bende mi skntı var

    30. Kanal Cille

      13:05 sgshhshshhshh

    31. Kanal Cille

      Biri boynunu kırmıştır aklıma gelen ilk şey: Le le ley le le ley le le ley

    32. Spiderh -

      Shakespeare daha vitaminken ne şaheser aşk hikayeleri yazıldı. Bu kadar Batı hayranlığı da pes doğrusu. Çocuklara elin gavurundan önce kendi topraklarına ait hikayeleri oynat.

    33. mypurpleskyflyoverme

      Aşırı iyiydi

    34. Sude AKIN

      Cok komik cok guzel olmus yaaa bayildim cok guldum

    35. Oyuncu14 pro

      Le le ley çok iyi 😂

    36. Hatice Taş

      imzayıda alamadım bari boynumu kırayım .xd

    37. Linda `

      Tiktok böyle biyer değil bruh

    38. Hatice Taş

      çoksel olmuş tam mesajı vermiş

    39. İremnur Evren

      Müzik çok iii ya 😂

    40. MUHAMMED MUSTAFA GÜNDÜZ

      - E birşeyi unutmadın mı - Hı pardon hocam leyleyleyleyeley

    41. bahadır levent okan

      9:51 😂

    42. Abdullah Çitçi

      😂🤣😂🤣😂😂🤣 süpersiniz

    43. MrNorthz

      Legend says his neck is still broken

    44. Melih Sarı

      O kadar güzel olmuş ki anlatamam. Defalarca izledim hala gülüyorum *_:)_*

    45. yusuf bozan

      uzun zamandır hiç bu kadar gülmedim yaa öçok iyiydii..

    46. Nafi Karaarslan

      5 bin dislike gelmiş kesin hepsi tiktokcu

    47. Gulsah Yos

      tiktokırlar anlasın ne mal olduğunu artık

      1. ahmet çiğdem

        Yalnız TRlocal de beyin dağıtmıyor knk

    48. sorunsuz'

      Tik tokçular yorum yapmamiş galiba.e bende olsam bende yapmam gömülceklerini biliyorlar tabi;)

    49. Lamiye Semedova

      Tek gülmeyen benmiyim? :(

      1. Lamiye Semedova

        @Özgür Deniz Cemre Ne alaka gülmek zorunda değilim. Tik tok bağımlısı da değilim.

      2. Özgür Deniz Cemre

        O ZAMAN SEN TIKTOKURSUN....

    50. l'am turkish

      Hergun izleyip gülüyorum ya .normalde bi şeyi iki kere bile izlemem.buna bayıldım .günlük dozumu alıyorum

    51. xK4Y1S1

      Tiktok bir insanın en büyük düşmanıdır _M.Atatürk_

    52. xK4Y1S1

      Adam Enes Batur gibi her şarkıda ölüyor

    53. Ramazan Dagdeviren

      Şarkını adı ne le le le diyo ya

    54. Buse study

      Tik tok kullanmamaktan mutluyum👌

    55. Büşra Uygun

      5,1 B kişi Tik Tokta boyun kıranlar derneği :D :D

    56. emel günaydın

      Mükemmel olmuş yaaa😀😀😀😀😀

    57. İηƒlαɱєѕ

      *Kendimi kirlenmiş hissediyorum* 🤣🤣🤣

    58. Fatma Yılmaz

      DURU

    59. Ferhat Ölçek

      GENCLİK NEREYE GİDİOOO ACABAAA

    60. Hacer Yeşil

      Burcu muhteşemsin😂😂

    61. Dream of a Successful career

      Abi yeni adami oynatin

    62. Hanifa Macidova

      Fridun😂😂😂😂

    63. Ayşe Doğan

      Mesut abi o kadar güzel ki oyunculuğun bayılıyorum ♥️♥️🌼🌼🌼başarılarının devamını dilerim

    64. Yagmur Celik

      Bunlar varken tik toktakilerin izlenip kazanması muhteşemdiniz

    65. Ayşe Doğan

      Oooooo kadar haklısınız ki

    66. anan

      şu leyleyleyley bende bağımlılık yaptı

    67. SouL_and _Energy

      09:50 burcunun çatalı 😉

    68. İREM ÇETİN

      Gülmekten öldüm ya boynunu kırdıktan sonra bide 😂😂😂

    69. Emir ve Oyunlar

      gençler lan

    70. Emir ve Oyunlar

      salam

    71. Emir ve Oyunlar

      yes

    72. FATMA DEMİR

      HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN KOMİK ŞEY OLABİLİR MİSİ SEN ACABA , ÇOK FAZLA GÜLDÜM

    73. Okan Üstabay

      Lelelelele rin olduğu yerler uğraştım like atmayı unutmayıınn!!! 2:14 7:54 11:29 15:00

      1. Salim Olcayto Küçük

        Eyvallah bro sayende oraları duymadan geçebiliriyorum

    74. Mert Culha

      beyın yuzde 0

    75. Eda Yeşilkaya

      9:42de seyirci niye yan yana

    76. Ahmethan Yaşaroğlu

      Abi le le ley Leleyin şarkısının adı ney ya

    77. Eda Yeşilkaya

      13:00 tik tok cekenleri böyle izliyorumdur😂😂😂

    78. Eda Yeşilkaya

      17:20de calan muzigin adi ne

      1. HAZAL ATILGAN

        Büyük ihtimal programın kendi sanatçı yapımı çünkü müzikleri hep kendilerine ait

    79. Eda Yeşilkaya

      Muzigin adi ne acaba 😂😂

    80. Partagas Cigaro

      Ulan en ufak abartma yok. Gercekten bu kadar mal tiktok videolari ceken ergenler

    81. asım bey

      leleley leley

    82. Rüzgar KOÇ

      Jahahahhaah

    83. Dilek Yalçin

      Belki 50.izleyişim😂😂😂😂

    84. yArEnN

      FANTA REKLAMI

    85. mik mik

      haddini bil güldür güldür

    86. Ömer Fatih HAYAL

      9:15 gülmekten patladim patlamak ne 3000 parçaya ayrıkldım

    87. Sultan Bilir

      Biseyi unutmadınız mi dan sonra gülmekten gözüm yaşardı sjsjsjsjsjsjs leleleleleleleley

    88. Kadir Özkanlı

      9:16 ghfghyhjghynghj

    89. Aytac prkz

      Ozan supersin ya , daha cok sahne alsan keske skeclerde

    90. Samed Ferat

      Tik toku cok iyi anlatmislar yemin ederim helal olsun

    91. Fatih Arslan

      Lililililiylililiylililiy

    92. abdulgani yenigün

      bunları tiktoka koysalar hayvan gibi izlenir

    93. ORKİDE DAVETİYE

      ınsanlar tıktokta abuk subuk vıdeoları ızlerken yesılcam olsun eskı dızıler olsun okadar guzel filmlerden habersızler

    94. Furkan Karayılan

      Yaa şu şarkıyı söyleyecek yok mu

      1. ŞEKER PORTAKALI

        Güldür Güldür kendi müziklerini kendi hazırlıyor,orijinal...

    95. yunus pehlivan

      "mahvettiniz güzelim romeo ile julieti, sabah programına çevirdiniz.." 😂😂😂😂

    96. İsmail Hasaltın

      Yemin ederim en dürüst program

    97. Ahmet kaan FS

      çok iyi anlatmışlar

    98. Punisher03

      8:06, her gün bir doz alıyorum.

    99. Kerim Hancer

      Efsane olmuş hahahahha

    100. ylmzdyn 3356

      Benim sengin gosteren gozlum nerde aaa burda tsk